Nobbade av NN

Bara ett par dagar har gått och man börjar redan undra om inte BRÅK tagit sig vatten över huvudet, de verkar inte ha mycket att komma med. De har minskat med 3000 i pop medan KUL inte gått ner märkbart, bara Pampen som tappar pop i vanlig ordning. Annars kan alliansen med Tetrapak visa sig vara värdefull för BRÅK men frågan är om inte Tetrapak väljer att prioriterar NN, är så fallet ligger BRÅK risigt till. Apropå BRÅK och KUL, är det bara jag som tycker det är underligt att Maffia har IAP med både KUL och BRÅK? Dags att välja sida Mossherren.

Kan gå in lite mer på Maffia när jag väl börjat, lustig historia faktiskt. Elik var ursprungligen i NN/I men blev kickad av någon anledning. Han startade sedan Maffia vars mål var att eliminera KUL. De försökte alliera sig med NN mot KUL och anfall planerades så vitt jag vet, men det hela rann ut i sanden då NN inte gick med på ett officiellt sammarbete. Nu har de alltså en IAP med KUL, om de har den för skydd eller om de kokar ihop något tillsammans med KUL vet jag inte, det verkar dock inte ha gått som planerat.

Nu kallar fotbollen, kommer mer bloggande imorgon, stay tuned.

/Se5bloggen



Kommentarer
Postat av: Elik

Den där historien stämmer inte. Och varför skulle en iap med kul och Bråk vara ett hinder för Maffia?

Vill dem kriga kan dem ju få göra det, är deras grej.

2009-10-21 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0