Se5bloggen

får även se5 sin egna blogg, jag hakar alltså på den nya bloggtrenden som kommit som en våg över hela travian.se. Min första blogg, någonsin, så förvänta er inte stordåd. Hur som helst tycker jag att det är för jävla dålig aktivitet på s5 forumet, det skrivs nästan ingenting utan alla har stängt in sig i sina allychatter, förutom NN chatten som frekvent citeras. Nu har vi bättrat oss lite men inte tillräckligt, och det är syftet med bloggen, försöka informera folk om vad som händer på s5, från öst till väst, norr till.. ja ni fattar.

Om bloggen:
Jag kommer vara anonym nu och för alltid, på så sätt hoppas jag att inlägg som kan vara någorlunda kritiska mot en viss allians inte direkt avfärdas eftersom jag är i motståndare alliansen. Jag kommer alltså vara så objektiv jag kan så att även ni ska kunna bedöma nyheterna här objektivt. Annars vet jag inte riktigt vilket håll jag styr bloggen, om det ska vara en blogg a là Pagrotsky @ s3 eller försöka likna de Filosofiska nyheterna @ s2, jag kör på så märker vi. Som sagt så är det min första blogg, så designen/grafiken ser hemsk ut nu och kommer fortsätta att göra så tills jag lär mig.

Kan annars uppdatera er med senaste nytt från vår älskade server, KUL har gått ut i serverns första officiella krig (av värde) och offarna skickas mot BRÅK. Kommer alltså hända en hel del i SÖ framöver skulle jag tro. Hur det påverkar deras andra fiender som sitter och lurar i vassen återstår att se.

Brev från en av KULs ledare till en av BRÅKs ledare:

varför styr man 60 stackars spelare fördärvet ??

Har du en aning om vad du gav dig in i när du lurar dina stackars spelare å gå på KUL..?

Har du en aning om att KUL stod som överlägsna segrare förra s5 med princip samma ledning å spelare som nu.. ?

Tycker du att det e speciellt snällt att en oerfaren ledare som du ska styra 60 lika oerfarna spelare till en säker förlust genom att gå på KUL..

Ni kan inte attackera för fem öre.. Ni kan inte försvara er för fem öre.. !!

Det absolut dummaste du kunde göra var att ge dig på oss med din allians på det sättet du har gjort..

Än så länge har vi vart snälla å bara haft lite KUL med er..

Men nu e det fördigtramsat.. Jag kommer beodra fullt krig mot er..

Att ligga i SÖ som e Vårat område å göra som du har gjort nu e inte speciellt smart å det kommer du bli varse ganska snart..



Må bäste allians segra.

/Se5bloggen


Kommentarer
Postat av: Jackie / Frukta

Kul med en blogg, hoppas att det blir något inlägg om dagen och att du/ni som skriver fortsätter uppdatera!

2009-10-19 @ 21:56:22
Postat av: Para

KUL med en blogg. Hoppas att den hålls någorlunda neutral och inte blir ett verktyg för pajkastning. /Para (KUL)

2009-10-19 @ 22:28:10
URL: http://www.travian.se/?uc=se5_23
Postat av: Ipren...

Blir kalas det här!



KULiga Kakan och hennes trevliga utspel som roat oss sedan serverstart kommer att passa bra på en blogg tillsammans med massa andra TRÅKiga nyheter... eller BRÅKiga hur vi nu ser på det... blir kanske ROLiga nyheter med? :)



tjiiing....

2009-10-20 @ 02:07:36
Postat av: Språkpolisen

Härligt med en blogg!!! Dessutom skriven på en svenska som passerat både stavningskontroll och årskurs 5 i satsbyggnad. Det är ju mer än man kan säga om Kakans infantila utbrott mot BRÅK, där båda delarna grundligt saknas. Så Se5, förenen Eder: Gör en samhällsinsats och bomba tillbaka Kakan till Komvux så att hon kan lämna ett liv i analfabetism och bidragsberoende. En dag kommer hon att tacka Er!

2009-10-20 @ 11:32:26
Postat av: Suck

>>Språkpolisen: Lågt

2009-10-20 @ 12:40:30
Postat av: Anonym

KUL vann förra omgången pga de hade en infiltratör som avslöjade var trupperna fanns och inte fanns (tyvärr) väldigt sent i spelet, annars hade de inte vunnit.

Det blev stora diskussioner med folk som inte ville vara med längre pga man vann på ett icke renhårigt sätt.

2009-10-20 @ 22:34:28
Postat av: Blackie

De är ju synd att dom kände sig tvingade att fuska för att vinna, då får man ju en helt ny syn på den alliansen!

2009-10-25 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0